Standard betalingsmetode i Admarket er med kort, men vi tilbyr også betaling per faktura ved forespørsel.
Betaling med kort
Betalingen skjer via Schibsteds partner Stripe, og du kan finne deres personvernpolicy her. Når du registrerer kortdetaljer, er det ditt ansvar å gi oss nøyaktig kontaktinformasjon, som e-postadresse, navn og telefonnummer. Vi lagrer slik informasjon om kortet ditt som er nødvendig for å kunne fortsette med månedlige belastninger og lette fremtidige kjøp av våre tjenester.
Kampanjer med et garantert antall visninger
Produkter som leveres med garantert levering (de fleste produktene i “Merkevarebevissthet”) må hele betalingen skje i forkant når du booker kampanjen. Du vil motta en betalingsbekreftelse etterfulgt av kvittering for regnskapsformål.
Kampanjer uten garantert antall visninger/ klikk
Ikke-garanterte produkter (de fleste produktene innen “Trafikk” belastes gjennom hele kampanjeperioden). Betalingsplanen er basert på den valgte kampanjeperioden din. Belastninger på ditt kort vil bli gjort to (2) dager etter at kampanjen er fullført, med mindre kampanjen strekker seg over et månedsskifte eller over flere måneder. I så fall vil du bli belastet to (2) dager etter slutten av hver måned for forrige måned. Du vil motta kvittering for betalingen.
Hvis vi ikke klarer å belaste kortet ditt på grunn av for eksempel at kortet ditt er blokkert, gyldighetsperioden har utløpt, eller at det ikke er tilstrekkelige midler for avtalt beløp, vil det gjøres tre (3) nye forsøk i løpet av de neste tre (3) dagene. Du kan logge inn på din Admarket-konto og oppdatere kortinformasjonen under "Endre kortdetaljer".
Betaling med faktura
Schibsted sender faktura når kampanjen er fullført, med mindre kampanjen strekker seg over et månedsskifte eller over flere måneder. I så fall vil du bli fakturert ved slutten av hver måned. Av denne grunnen kan du motta flere forskjellige fakturaer for én og samme kampanje. Faktura blir sendt rundt den 2. hver måned.