Visninger:

Håndtering av annonsemateriell

 

Levering av annonsemateriell
Du kan enten laste opp annonsemateriell mens du bestiller kampanjen eller det kan gjøres i etterkant av bestillingsprosessen (inntil 3 dager før kampanjestart).

Dersom du laster opp annonsemateriell med en gang, vil dette bli sendt til godkjenning og du får en e-post når kampanjen din er godkjent og klar for å bli publisert i henhold til ønsket kampanjeoppstartsdato.

Dersom du ønsker å laste opp annonsemateriell i etterkant av bestilt kampanje, går du inn på “Mine kampanjer” og finner ønsket kampanje. Trykk på rundingen før kampanje-navnet, eller det midterste ikonet og videre påtrykk på “Rediger annonsemateriell" knappen. Følg deretter instruksjonene som vises.


 

 

Hva gjør jeg hvis annonsemateriellet mitt har blitt avvist?
Før kampanjen din kan bli aktiv, må den godkjennes av vårt team for å sikre at den er i henhold til våre retningslinjer. Dersom den ikke er i henhold til retningslinjene vil den bli avvist.

Her er noen ting du kan undersøke hvis annonsen din blir avvist:

  • Fungerer linken du skrev inn?

  • Stemmer bilder og tekst overens med det du skal markedsføre?

  • Er annonsen fri for skrivefeil?

  • Har annonsen din logo og tydelig avsender?

  • Har annonsen riktige dimensjoner og filtyngde? Sjekk det her.

  • Les om våre generelle retningsinjer for annonseutforming her.

 

Dersom du fortsatt er usikker på hvorfor annonsemateriellet ditt har blitt avvist, kan du ta kontakt med kundesupport på e-post admarket-kundesupport@schibsted.com.