Visninger:

 

 

Du har nå muligheten til å booke løpende kampanjer i Admarket når du velger målsetningen trafikk. En løpende kampanje er en kampanje uten sluttdato, hvor du i stedet for å sette et overordnet budsjett for kampanjen, heller bestemmer et daglig budsjett. Dette daglige budsjettet kan du i tillegg justere opp ettersom kampanjen din pågår om det skulle være behov for det.

På denne måten kan du effektivt sette opp løpende kampanjer uten å måtte tenke på sluttdato, og derav også spare tid som ellers hadde gått til å booke flere kampanjer med fast kampanjeperiode. Det gjør også at du på en mer effektiv måte kan ha kontroll over hvor mye daglig trafikk du til en hver tid får via din annonsering.

 

*Obs. Dette alternativet er kun tilgjengelig for CPC kampanjer hvor man betaler for klikk.
 

Hvordan fungerer det?

Når du booker en kampanje med målsetning trafikk, vil du i steget "Periode og budsjett" få valget mellom å booke med en fast kampanjeperiode, eller å booke en løpende kampanje. Om du vil ha dagsbudsjett og ingen fastsatt sluttdato på kampanjen din velger du "Løpende kampanje".