Vi introduserer vår nye kampanjerapporteringsvariabel: Rekkevidde
Det er med stor glede vi lanserer vår nye kampanjerapporteringsvariabel, Rekkevidde, lagd for å kunne måle hvor mange unike mennesker som har sett din kampanje.
I sammenligning med andre rekkeviddevariabler som potensielt benytter seg av tredjepartsdata, og som har utfordringer med å måle unike brukere, benytter vår nye Rekkeviddevariabel seg av Schibsteds førstepartsdata. Dette gjør målingen av rekkevidde mer presis når det kommer til å estimere hvor mange som kan ha sett din kampanje.
Vi gjør kontinuerlig forbedringer på hvordan vi måler rekkevidde og på dette tidspunktet er målingen i en testfase (beta). Selv om den nye målingen er i testfase er vi likevel sikre på at den nye målingen gir mer verdi enn hva vår tidligere tredjepartsmåling gir.
Rekkeviddevariabelen består av data fra de siste 30 dagene, for kampanjer som har en kampanjeperiode lengre enn 30 dager vil vi kun vise rekkevidden de siste 30 dagene.
Ved å sammenligne resultatene av rekkevidde over tid vil dette hjelpe deg med å ta bedre beslutninger når det kommer til fremtidige kampanjer.
Dersom du har noen spørsmål kan du kontakte din salgsrepresentant for mer informasjon.