Reach 2.0 er Schibsted sin unike metode for å kunne måle hvor mange unike faktiske mennesker som har sett din kampanje.
Ved å sammenligne resultatene av rekkevidde over tid vil dette hjelpe deg med å ta bedre beslutninger når det kommer til fremtidige kampanjer.
Sammenlignet med andre rekkeviddevariabler som benytter seg av tredjepartsdata, og som har utfordringer med å måle unike mennesker, benytter modellen bak Reach 2.0 seg av Schibsted førsteparts- og tredjepartsdata. Dette gjør målingen av rekkevidde mer presis når det kommer til å estimere hvor mange som har sett din kampanje. Dette er heller ikke et estimat av unike brukere, men unike personer, da en person kan ha mange unike brukere.
Vi oppdaterer rekeviddetallene hver 7. dag, og ved kampanjeslutt. Vi måler kunne rekkevidde for de siste 32 dagene. I sjeldne tilfeller vil også rekkevidde tallene ikke dukke opp i Admarket etter 7 dager eller ved kampanjeslutt. Om dette skjer er det fordi vi ikke fikk et estimat av høy nok kvalitet, dette gjøres for at du alltid skal være sikker på at rekkeviddetallene som står i Admarket er et nøyaktig estimat.
Dersom du har noen spørsmål kan du kontakte din salgsrepresentant for mer informasjon.
