Visninger:

 

 

Når du angir ditt kampanjebudsjett i NOK konverteres dette til enten antall annonsevisninger eller klikk avhengig av prisen for det valgte produktet.

 

Kampanjemål: Merkebevissthet (CPM)
Her debiterer vi per annonsevisning og det budsjettet du angir er nettoprisen for kampanjen, inklusive eventuelle rabatter. Vi garanterer at alle annonsevisninger som ditt budsjett tillater leveres.

Om du ikke får valgt ønsket kampanjebudsjett betyr det at du har angitt et for høyt budsjett i forhold til hvor mange annonsevisninger vi har tilgjengelig i den valgte tidsperioden. Prøv i så fall å senke budsjettet, sett en lengre kampanjeperiode, eller alternativt færre antall målrettinger/en bredere målretting for å få bestilt ønskede kampanje.

 

Kampanjemål: Trafikk (CPC)

Ved kjøp av klikk angir du ditt budsjett som bestemmer antallet klikk. Her kan vi ikke garantere levering av samtlige klikk, men du faktureres bare basert på det antall klikk vi faktisk leverer.

Logg deg inn eller registrer deg på Admarket her.