Vi introduserer vår nye kampanjerapporteringsvariabel: Reach 2.0
Det er med stor glede vi lanserer vår nye kampanjerapporteringsvariabel Reach 2.0, laget for å kunne måle hvor mange unike mennesker som har sett din kampanje.
Sammenlignet med andre rekkeviddevariabler som benytter seg av tredjepartsdata, og som har utfordringer med å måle unike mennesker, benytter vår nye rekkeviddevariabel, Reach 2.0, seg av Schibsted førsteparts- og tredjepartsdata. Dette gjør målingen av rekkevidde mer presis når det kommer til å estimere hvor mange som kan ha sett din kampanje.
Vi gjør kontinuerlig forbedringer på hvordan vi måler rekkevidde og på dette tidspunktet er Reach 2.0 i en testfase (beta). Selv om den nye målingen er i testfase, er vi likevel sikre på at den nye målingen gir mer verdi enn hva vår tidligere tredjepartsmåling har gitt.
Det er først når kampanjen er ferdigstilt at vi rapporterer på rekkevidde, og vi måler kun rekkevidde for kampanjer med en varighet mindre enn 32 dager.
Ved å sammenligne resultatene av rekkevidde over tid vil dette hjelpe deg med å ta bedre beslutninger når det kommer til fremtidige kampanjer.
Dersom du har noen spørsmål kan du kontakte din salgsrepresentant for mer informasjon.